niedziela, 1 maja 2016

Kolejny początek ;)

Każde dziecko marzy o tym, żeby wykonywać określony zawód jak dorośnie. Zwykle dziewczynki chcą zostać nauczycielkami, aktorką, modelkami, tancerkami, lekarkami, sprzedawczyniami, itp. Ja jednak odkąd pamiętam w standardzie miałam zaraz obok nauczycielki, lotnika wojskowego, pedagoga i...naukowca;]. Zatem dość niestandardowo jak na małą dziewczynkę. Dzisiaj moje marzenia po części się spełniły. Pracuję w szkole jako asystent nauczyciela i mam wykształcenie kryminologiczne. Lotnikiem nigdy nie będę, ze względu na wadę wzroku, plomby w zębach i mój lęk wysokości, a na doktorat się nie dostałam ze względu na to, że jak się później dowiedziałam były jakieś spięcia między moją Alma Mater, a uczelnią na której chciałam się doktoryzować. 


Ale moja fascynacja światem i nauką została. Dlatego zrodził się pomysł na tego bloga. Chciałabym stworzyć miejsce, w którym będę mogła dzielić się swoją wiedzą oraz ją systematyzować i poszerzać. Jako pedagog chciałabym też pokazać Wam jak lepiej się rozwijać i pracować nad sobą oraz wpływać na rozwój własnych dzieci. Obok notek zawierających wiadomości z zakresu rozwoju i wychowania chciałabym publikować notki zawierające porządną porcję wiedzy oraz materiały do pracy z dziećmi. Mam nadzieję, że starczy mi motywacji, bo tematów nie powinno zabraknąć ;). 

A skąd pomysł na tytuł bloga? 

Otóż moim zdaniem magia to właśnie nauka i spełnianie marzeń. A to dlatego, że nauka często wyjaśnia niezwykłe zjawiska, a spełniane marzenia mają niezwykłą moc. Mam nadzieję, że przekonam do tego tych z Was, którzy mi jeszcze nie wierzą ;). 

Zatem 3majcie kciuki ;]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz